برگزاری 15 کرسی تلاوت قرآن همزمان با ایام فاطمیه در ملایر
کد خبر: 4188073
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

برگزاری 15 کرسی تلاوت قرآن همزمان با ایام فاطمیه در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری بیش از 15 کرسی تلاوت قرآن در ملایر همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

کرسی تلاوت قرآنحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه بیش از صد نفر از مبلغان و مبلغات فعالیت‌های تبلیغی خود را با موضوعات مختلف در سطح شهرستان دارند.

وی به برگزاری جلسات سخنرانی، عزاداری و روضه‌های خانگی در ایام فاطمیه در سطح شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: حرکت دسته عزاداری بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) شنبه 25 آذرماه همزمان با شب شهادت ام‌ابیها از میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر با حضور بانوان شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین به برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس، برگزاری برنامه «ماهدخت فاطمیه» ویژه دختران «حورا» اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری پویش‌هایی با نام حضرت زهرا(س)، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، برنامه‌های مختلف عزاداری و روضه‌خوانی توسط هیئت‌های مذهبی ملایر از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر است.

وی همچنین به برگزاری مسابقه دلنوشته و مراسم‌های مختلف در قالب طرح معجزه مادری اشاره کرد و گفت: طرح معجزه مادری یک طرح کشوری است که قرار است با معرفی بانوان تأثیرگذار در بازه زمانی 20 آذر تا سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با معرفی و تکریم بانوان برگزیده برگزار شود.

رستمی از برگزاری بیش از  15 کرسی تلاوت قرآن در سطح مدارس و مساجد شهرستان ملایر همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت: ختم قرآن به نیت حضرت زهرا(س) در مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار و همچنین یک مراسم ختم قرآن نیز برای علاقمندان و فعالان قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ویژه‌برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد جامع و سایر مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهرستان، فعال کردن روضه‌ با عنوان «خانه مادری» با مباحث جمعیت و فرزندآوری، حجاب، عفاف و زندگی فاطمی اعزام مبلغ و سخنران در روستاها و مؤسسات و جلسات خانگی قرآن، گردهمایی مبلغان و مداحان و برگزاری زیارت عاشورا و جهاد تبیین جهت روشنگری و ارائه محتوا، برگزاری مسابقات فرهنگی و...  را از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه دانست.

انتهای پیام
captcha